Fort Lauderdale airport.

27 november 2011 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Hoi allemaal, we zitten hier nu te wachten op Fort Lauderdale International Airport (met gratis internet!). Het is 13:12u locale tijd en ons vliegtuig vertrekt om 15:15u richting Atlanta International Airport. Vandaar gaat het rechtstreeks naar Amsterdam, we vetrekken om 22:50u en komen dan weer om 13:15u (wederom locale tijd) aan. De "oudjes" zijn al in slaap gevallen, Maureen valt kennelijk nog niet in deze categorie ;) . Wellicht dat de Marie Claire haar wakker houdt. Het vervoer van het schip naar de luchthaven ging snel en de taxi oest nog wel even een tussenstop van ons maken voor een kop speciale amerikaanse koffie (hint Las!). We mochten weer eens overal langs de lange rijen bij de incheck en de douane. Wellicht dat ik in Atlanta nog tijd heb (en verbinding) om nog wat te schrijven. Nu ga ik maar in de verveel-mode ...

1. Ronald:
    27 november 2011
    Een goede reis en een behouden thuiskomst!
    See you.
  2. Laszlo:
    27 november 2011
    21.00: Aaah jammer dat jullie al terug want ik keek elke dag op de blog met smart hopend op een nieuw verhaal. Maar goed alles gaat een x voorbij... Morgen moet ik werken en dinsdag ook dus denk dat ik woensdag of donderdag de film en foto's kom kijken! Heb een goede vlucht allemaal en ik kijk uit naar de uitbreiding van mijn verzameling. Love en tot morgen KUSSS PIRAATJES
  3. dini apma-staudt:
    27 november 2011
    Wij wensen jullie een goede terugreis en hopelijk gauw tot ziens!
  4. Gerard:
    28 november 2011
    Hi travel people!!!! . . . Welcome back!!! . . . I didin't read this until after your departure otherwise i woyuld have met you at Schiphol.

Anyway, glad to have you sfae back in Europe!!!!

CU soon!

Gerard & gang